Plugg,jobb och promenad

Igår blev det en lång dag. Skola, jobb, promenade och lite lite mys i soffan, hann knappt sätta mig ner i soffan innan jag nästan somnade.
Timmarna på jobbet bara flög iväg. Efter obbet mötte jag upp Bea och Elin för att inhandla lite mat därefter tog jag och Bea en lång promenade. Tror inte det var någon mer än vi som va ute och gick kl halv 8 en fredagkväll.
Idag när jag vaknade mådde jag inte helt hundre, men hoppas att det ordnar upp sig snart. Ska iväg till jobbet om en stund och avverka några timmar där. Hoppas på att timmarna flyger iväg idag också.
Ha en underbar lördag, så hoppas jag att jag hinner skriva några rader sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0