Godmorgon!

Godmorgon!
Ny vecka och nya tag! Helgen har varit helt fantastisk, den har bestått av ex antal jobbtimmar och resten av helgen har jag spenderat med mina undarbara vänner. I lördags blev det god mat och massa prat och skratt hemma hos Bea och Thea, innan vi satte oss i taxin in till stan. Där möttes vi av skön sång vid pianot, där ingen mindre än Kalle satt, blev dock inte så mycket dans men det var trevligt ändå.
Igår blev det en slappar dag, frukost hemma hos Bea som besrod av lördagens rester vilket passade mig alldels utmärkt. Efter lite prat satte jag mig på tåget hem där jag nu befinner mig, hemma i underbara Småland!
Idag är det helt underbart väder, tråkigt nog kommer jag nog få tillbringa nästan hela dagen inomhus med mina stora plugghögar. Ska försöka lapa åt mig lite sol i solstolen lite senre när temperaturen är lite mer behaglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0