8 år sedan,

Dålig uppdatering, det är mycket som har stått på schemat nu när jag har varit hemma. Igår kom Jennie hit så tog vi oss en liten shoppingtur till lager 157, kom hem med några basplagg och en tröja. Nöjd över mina köp. Sedan var det bara att ta tag i pluggandet, det känns som att det går rätt bra nu, i alla fall med grupparbetende.
Under de dagar jag har varit hemma har jag skickat in två stycken engelska inlämningar, (endast en återstår + slutprov) och examensarbetet är nästintill helt klart och inskickat.
Nu ska jag packa västan och rull ner till västkusten igen om någon timme. Det var 8 år sedan jag var i Sverige, och firade påsk sist, så det ska bli spännande att se vad denna påsken har att erbjuda. Så vitt jag vet kommer jag dock inte kunna vara helt ledig utan kommer att spendera lite tid med tentaplugget varvat med party. Men jag hoppas på en helt fantastisk påsk med underbar vänner och en underbar familj.
Saknar redan de Österrikiska traditionerna, bilden är från 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0