Ingen piggelin

Idag är jag ingen piggelin kan jag ju inte påstå. Klockan ringde vid 07.00, krasslig som jag fortfarande är så fick jag försöka ta mig till jobbet ändå för ett litet möte. Tur att det inte va så långdraget, men det va väldigt intressant. Träffade ännu fler trevliga arbetskamrater.
Det är typiskt att man ska behöva vara sjuk när det är fint väder ute och man har föreläsning i skolan. Tur att man har världens bästa klasskompis som delar med sig av sina anteckningar. Tack än en gång Mickis ♥.
NU ska jag krypa ner i soffan och kolla på några The Hills avsnitt, och förhoppningsvis får jag lite energi till att sätta mig ner och skriva det sista på arbetet efter det.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ingen orsak soffis :) du får anteckningarna så fort jag skrivit in dem i datorn. jag gör det när jag är klar med den individuella :) <3

2010-09-29 @ 21:07:03
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0