Mysig butik

Är helt slut i huvudet. Har varit igång sedan 07.00.
Mötte upp hälften av min grupp vid kvart i nio för att gå på en av våra intervjuer till de ena arbetet i konsumentbeteende. Intervjuaren va väldigt givande, älskar verkligen den butiken också. Inte riktig min prisklass men de finnas massor av exklusiva varumärken. En mysig liten butik som ligger på en tvärgata här i stan som heter Hagedon.
Efter de har de varit fullt upp och skola hela dagen. Två föreläsningar så nu är man slut i huvudet. Ska lägga mig i soffan och ladda om för kvällen som kommer spenderas i garderoben på Oscars. Blir ingen fest för mig ikväll men kanske lika bra de. Får ju lyssna på musik i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Ja, jag och min pojkvän ska åka dit i oktober! Ska bli himla mysigt! Har du varit där?



Låter som ett spännande arbete ni håller på med:)

2010-09-09 @ 15:35:27
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Håller du utkik efter den låten jag vill ha då men inte vet vad den heter? :D

2010-09-09 @ 22:15:42
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0