Måste planera

Den nya veckan har börjat bra. Men är verkligen sjukt trött efter helgen. Spenderade några timmar på Intersport och lärde mig massa mig massa nytt. Gänget som jobbar där är verklig super gooa.
Direkt efter de gick jag hem och hann inte med något av det jag hade tänkt göra. Får väl försöka hinna med det i morgon. Just nu känner jag mig aningen stressad över de som måste hinnas med. Skulle läst ett antal sidor till morgon dagens föreläsning, men får ta det i morgon istället.
Tror att jag får ta tag lite i min vardag i morgon och planera upp det kommande veckorna fram till tentorna så jag hinner med. Juste idag kom resultatet från en av tentorna jag gjorde i augusti och ja jag klarade den! Så nu är den ur världen.
Det firar vi med en myskväll i soffan.
Är det någon som har tips på hur man ska planera upp vardagen så man hinner med skolan, jobb, vännerna och familjen och samtidigt få lite skönhetstid för sig själv?

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Vad roligt!!! Helst på mail det blir enklast så men här går bra också! Har fått bud på 100 på den vita och de andra har jag inte fått några bud på men flera som är intresserade av den blåa vad jag förstått :) Så det beror på vad du vill ge. Men skinnjackan är du ensam om, vad hade du tänkt för pris, är mina 100 kronor begärda okej?

2010-09-20 @ 20:17:41
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Vilken bild? Menar du headern så ja :)

2010-09-20 @ 21:27:40
URL: http://lisayvette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0