Sjuk helg!

Känner att mina uppdateringar här på bloggen har fått lite lite av helgens festligheter.
I fredags kom Fia och Josse ner hit på besök för att spendera helgen på västkusten. Började med att vi handlade lite mat och gjorde i ordning en väldigt simpel kvällsmat. Efter det drog festligheterna igång, fix, prat och förfest hös Rickard innan vi gick vidare till Oscars. En sjuk kväll var det måste jag säga, vilket resulterade i att vi var ganska sega hela lördagen. Men trots det så fixade vi i ordning oss och avslutade lördag lvällen på ett proppfullt Oscars.
En tuff men rolig helg som har satt sina spår kan man säga. Just nu ligger jag och huttrar i soffan och känner mig lite krasslig. Hoppas att det bara är något som jag inbillar mig för nu när det närmar sig juletid så hinner man inte vara sjuk.
Hoppas att jag kan uppdatera lite med ett bildinlägg inom de närmsta dagarna. Har inte riktigt orken till de för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0