Vart är solen?

Härligt väder det är ute, sitter och kolar på föreläsning inne i skolan. Men det ser mer lockade ut att ta sig en promenad i detta fina vädret.
Ska nog jobba lite mer effektivt och sedan gå hem och byta om och ge mig ut på en promenad.

Jag kan ju inte påstå att det är mycket folk i skolan idag. Men vad ska man förvända sig en söndag?
Men de lär ju inte vara sista söndagen jag befinner mig i skolan i alla fall.

Denna våren/sommaren kommer bli oslagbar!

Österrike
Spring Inspiration
Turkiet
Och massa härliga soliga dagar vid havet, men grillat och härliga vänner.


Låt oss säga att vi vill ha lite mer sol nu!

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilka och när åker till turkiet? :)

2010-03-14 @ 20:13:46
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0