Uppe med tuppen

Gick upp med tuppen idag, hade satt klockan på 7 men var inte ur sängen fören tjugo över. Sen satt pluggandet igång, hann med lite innan jag skulle vara nere på möte med Jessica och Martin på skolan. Mötet gick bra, mycket tankar och ideér så de krävs ett möte till på Cheers innan allt är spikat. Men det är något att se fram emot. Mycket festligheter och gemensak den kommande våren.

Nu är det ingen rast och ingen rol längre, fortsätt plugga hela dagen lång. Quize ikväll? Det är frågan de. Tenta på fredag och i morgon blir det att gå upp i ottan och plugga så man får ju inte vara trött precis. Vi får se hur kvällen slutar, men jag skulle tippa på att den slutar i min sköna soffa.

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej :) Det är bara bra här. Själv då? Tro de eller ej man jag köpte dom på IKEA ;) Kram

2010-03-24 @ 21:16:36
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0