Överraskningsfest

Igår hade vi överaskningsmiddag för mamma. Pappa och mamma hade variti gbg och bott på hotell och hoppat lite, så lurade pappa med mamma ner till varberg, med lite olika lögner. Så stod maten serverad på bordet när dom kom ner, det blev en riktig mysig kväll. Men mamma kunde inte släppa chocken hon fick på en bra stund.
Så det blev en mysig kväll med 3 rättersmiddag, och sedan mys i soffan till Millenium.



Sedan idag så har vi bara tagit det lugnt, lite shopping. Köpte ett bord och två stolar som vi ska ha på våran lilla altan.
Efter det åkte mamma och pappa hem, så jag och Hanna, gick ner till skolan och fiaxde lite med min dator och musiken till min mp3. Det är ju tusen gånger bättre internet nere på skolan så det va onödigt och slösa på mitt. Men sedan visade de sig att min datorn var lika snö där nere, trots de så är den ju nästan tomm har lagt över all musik, fimler mm på min hårddisk. Får utforska detta lite.

Efter några timmar på skolan, gick jag till gymmet och dansade loss på ett Cardio Moves pass, har inte tränat på väldigt länge, så nu i veckan ska jag köra igång ordentlige.

För att sammanfatta helgen så har det varit skönt att ha en helg där man helt kan släppa plugget och bara ta det lugnt.

Lots of Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0