NEW WEEK

God Morgon!

Nu är det ny vecka IGEN, tiden springer verkligen iväg. Men jag klagar inte för nu är det bvara några dagar tills flytten vilket ska bli väldigt roligt.
Så nu vill jag att denna veckan också bara springer iväg som alla andra veckor, fast ändå inte för jag måste få in allt till organisationstentan i huvudet. Jag har panik. Har inte mått bra det senaste dagarna, men nu börjar jag känna att det är på bättringsvägen, men jag ska väl inte säga för mycket för då kommer det väl tillbaka. Men jag är i alla fall såpass pigg nu så jag ska försöka orka mig ner till skolan en stund idag.
Sedan bosätter jag mig här inne igen i två dagar innan det blir dags för skola igen.
Det är skönt att man slipper gå dit varje dag, vilket jag oftast brukar göra ändå. Det finns alltid något att göra.
Men nu när vi flyttar hoppas jag på att mitt internet ska bli bättre så att jag kan koppla upp mig mot en av Teliassurfzoner så man kan kolla på föreläsningarna hemma.

Nu ska jag fixa det sista innan jag kilar ner till skolan..


Minnen!

Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0