New Week

God Morgon!

Lyxade till det med att ligga kvar i sängen några extra minuter idag. Ska göra mig en god frukost och sedan pysa ner till gymmet och köra ett träningspass, får se hur länge det blir idag. Men jag är pepp på att träna så det kan nog bli ett skönt pass, har ju inte tränat på väldigt länge pga att jag har haft hosta och har opererat mig. Men nu är jag fitt for fight igen.

Sen ska jag hem och förbereda maten tills ikväll, eftersom jag inte har så mycket tid till det senare idag.
Efter de får det bli en säng till skolan, mitt mål är att kolla på 4 föreläsningar denna veckan så jag bara kan ta det lugnt och vila upp mig nästa vecka.
Hörs sednare.


(Bild från google)

Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0