NEW WEEK

God Morgon!

Hoppas att solen kan hålla i sig hela dagen idag, så kan den nog bli en härlig sväng på stan idag.
Dagens schema är fullproppat med saker som måste hinnas med.

9.15-12.00 Redovisning
12.00-15.00 Stan, mat, plugg
15.00-17.00 Reprecentera WEST på Öppet Hus på Campus
18.00-19.00 Träning Zumba

Har lite ärenden på stan som ska fixas idag, har hittat en vårjacka men jag vet inte riktigt om jag ska slå till eller inte. Vi får se sen.
Sen ikväll ska jag även testa på Zumba hörde att det va väldigt bra träning, mycket skaka rumpa och bröst.

Nu ska jag kila ut i vårsolen.



Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Okej, ja alltid roligt och se lite nya bilder också :D ska hålla utkick. Härligt, med mig är det bara bra också.



Åh såg att du skulle träna zumba, grymt kul verkar det. Så synd att vi inte har det här i jönköping, vill också testa det . . . Jag har gått på varje pass då, haha.

2010-03-15 @ 13:03:56
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0