Gummistövlar

God Morgon!
Försat dagen denna veckan som jag går upp i tid och är i skolan kl 8 på morgonen. Någon dag måste man ju lyckas i alla fall. Tänkte plugga effektivt idag men har inte riktigt kommit igång än, skrivit lite på inköpsfårgorna jag har gjrot sen kom jag inte längre. Motivationen är putts väck och huvudet dunkar. Det är nog vädret som gör det skulle jag tro, för det är ingen vacker syn när man kollar ut genom fönstret. Regnet det bara öser ner!
Tror att jag måste införskaffa mig ett par nya gummistövlar, har ett par svart vita men det är inte så lätt att ha på sig de till vad som hellst, i alla fall inte till en mönstad tröja.
Så ett par helfärgade, ljusrosa kanske? Vita lär ju inte vara vita så länge.
Någon som har tips på vart man kan hitta snygga gummistövlar till ett bra pris?


(Bild från google)

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har vita gummistövlar och dom lyckades jag få rent till och med efter användning på Hultsfred. Så vita det funkar ;) hehe

2010-03-19 @ 12:20:34
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0