Död man hittad i Varbergs hamn

Idag när jag satt i skolan och var fullt koncentrerad på juridik föreläsningen tyckte jag att jag hörde massor med syrener som tutade förbi skolan. Jag hörde helt rätt för när jag skulle gå över till en annan byggnad på skolan så var det fullt pådrag nere i hamnen, ambulanser, polisbilar mm. Tankarna bara snurrade i huvudet, hade ingen aning om vad som kunde ha hänt. Två hallandsnyterbilar och en svt bil var också på plats. Jag gick in till West kontoret så kollade vi på Hallandsnyheters hemsida för att se om de hade hunnit uppdatera.
Stora rubriker på första sidan Död man hittad i Varbergs hamn. Det gör riktigt ont att skriva det. Men framför allt när man läser det.
Nu ikväll läste jag på hemsidan att de spår det har och de som det ännu kan säga efter att ha undersökt liket tyder allt på att det är den 18 försvunne David.
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Josefin M

Vaaa ???! :O omg fan vad heemst ! Att man ens kan göra något sådant emot en annan människa, Om det var mord då !

Helt sjukt !! :O usch

2010-03-31 @ 11:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0