Dag 1

God morgon!

Idag är det sista tentapluggsdagen inför ekonomistyrnings tentan. Så idag kör vi så de ryker. Det sista ska in i min hjärna. Eller det borde vara så i alla fall, men så är inte fallet de är nog snarare en hel bok som ska in där innan jag kan allt. Men jag får göra mitt bästa.

Här om dagen skrev jag ju om att jag skulle börja detoxa, och idag drog jag igång på riktigt, har tjuvstartat lite innan. Men nu blir det nästan två veckor jag ska hålla på för att rensa ut kroppen och bli piggare. Har kännt mig seg och trött på sista tiden, men jag tror att vädret kan ha bidragit till en del av de, sedan att de har varit mycket i skolan, plus att jag har varit lite krasslig. Så vi får hoppas att detta kan bidra till en förbärrning och en piggare vardag.

Så idag startade jag min dag med en stor tallrik fruktsallad och en kopp te.
Detta har även gått och blivit en favorit på morgonen, och för att piffa till det liste så blandar jag lite linfrön, solrosfrön, pumpakärnor och quinoapuffar och strör uppepå.




Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad är detoxa för nått? :)

2010-03-22 @ 14:10:08
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0