Barnvakt, släktkalas, tentaplugg

Igår kom två av måna kusiner hit så blev det en mysig kväll med pizza och Lets Dance. Men var lagon sliten efter veckas pluggande så det blev en tidig kväll. Sen idag när vi vaknade fixade vi till oss, och jag lockade Jennifers hår. Sen bar det av hem till Farmor och Farför för att äta födelsedagsluch, lite fidrande för mamma, farfar och Hanna som är Mars barnen i släkten. Efter god mat, åkte alla hit till våran lägenhet och fikade. Ingen mer än farmor och farfar som hade sett den innan, så de blev lite mys med tårta och annat smaskigt. 

Så nu när helgens kalasande är slut får man återgå till tenta plugget, nu har jag yterligare fem dagar med tentaplugg framför mig. 

Så nu ska jag sätta mig en stund innan det blir mys framför tv:n med familjen. Mamma och pappa stannar kvar tills i morgon.

Sedan tänkte jag dra igång med Detox i morgon, och se om man kan hålla på i 14 dagar, kan nog vara bra för kroppen med en rensning på alla gifter som samlas. 
Vi får väl se hur det går, så jag lovar att uppdatera.

Lots of Love! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0