Allt annat är roligare än att plugga

Jag trodde aldrig jag skulle kalra det, och det gjorde jag inte heller. Kunde inte låta bli min dator idag, de tog inte måna minuter innan den var igång. Men bra va väl de, för jag upptäckte för en stund sedan att Ulf hade lagt ut tentan i organisation och ledarskap som vi hade i början av Januari. Snällt av honom att lägga ut den 1,5 dag innan omtentan. Tur att någon är lite generös här i världen.
Så nu kanske min teori om nästan exakt samma tenta sprack?
Vi får väl se i morgon hur de blir.
Nu ska jag försöka banka in allt i min lilla hjärna så det kanske kan gå vägen på tentan i morgon.
Men solen lockar för mycket vill UT i detta fina vädret. Kanske ska ta sig en promenix ner till Ica och inhandla lite nötter? Eller nej kanske inte, dom kan ju tro att jag snart vill flytta in där, har varit där och spenderar pengar lite för mycket den senaste tiden. Undra varför? Kan de möjligtvis vara för att slippa plugga?

Full fart frammåt så kanske de kan bli lite quizzande på Cheers ikväll?

Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0