100 kg lättare

Har suttit och pluggat sen kl halv 8 i dag på morgonen. Det var galent segt att sätta igång idag.
Satt bara och väntade på att posten skulle komma, man blir lika rädd varje gång den trillar in genom brevinkastet.
Men det var som jag trodde, det låt en söt liten postavi där bland all reklam. Så jag tog en paus i pluggandet och gick bort till Ica, tar ju max 1 minut att gå dig så de kunde jag unna mig. Hämtade ut mitt lilla paket och gick hem igen.
Det var inget mindre äön mina glasögon och Hannas solglasögon som kom idag. Jag ska nog behålla glasögonen får fråga Hanna sen va hon tycket. Hoppas hennes glasögon sitter fint de också.

Sedan fick jag sms av Fia, där de stod att tentorna i organisation och ledarskap låg ute på studentcentralen. Det pirrade i min mage en bra stund där, var väldigt osäker på vad resultatet skulle visa. Men av en ren reflex hoppar jag upp från stolen och ropar glatt. Det stod G!! Fattar ni vad det innebär, jag har ännu en kurs bakom mig.
På bara några få microsekunder kännde man sig genast 100 kg lättare och inköp och varuhanteringsplugget blev genast mycket roligare. Konstigt att det kan vända på så kort tid.

Dages låt
 Akon- Oh Africa


Lots of Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0