Mys på stan

Oj upptäckte nyss att jag inte har hunnit blogga idag. Vaknade ganska tidigt, hjälpte mamma med tvätten sen somnade jag visst om och vaknade en timme senare.
Fixade till mig lite snabbt och tog en vända på torget med mammsen och inhandlade lite grönsaker.
Vid 10.30 mötte jag upp min blivande mentor för en liten fika på Veras Caffé, tror detta kommer bli kanon. Hur trevlig och go som helst och de verkar finnas mycket information och mycket och lära av henne.
Så nu kom jag precis hem från ännu en runda på stan med mamma, köpte två par nya skor. Mina gladiatorsandaler jag köpte till turkietresan gick ju sönder efter en vecka så fick pengarna tillbaka. Sen orkade jag aldrig leta efter ett par nya men nu hittade jag ett par på Din sko, får hoppas att de håller lite bättre.
Bilder kommer senare.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0