Skola vs Träning

Det var lite kämpigt att ta sig ner till skolan idag, man fick pulsa sig fram genom alla snö.
Men till slut kom jag fram.
Så idag ahr jag pluggat sen kl 10.00. Är ganska seg för tillfället orken har försvunnit. Vart tog den vägen?
Tankarna snurrar bara iväg på annat just nu. Så de kanske får bli en kort paus innan jag fortsätter med föreläsningen jag kollar på.

Tanken är att jags ak orka sitta kvar här till kl 16.00 när jag sak kila ivg till gymmet och träna en stund. Ska gå på två spinning pass idag, först ett elevpass (måste kolla läget hur dom är, om dom är bra eller inte, de är ju bara 30-40 minuter så det ska nog inte bli några större problem att orka med två pass) Sedan efetr det blir det ett 45 minuter långt spinningpass till.

Lots of Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0