Oturen själv

God Morgon!

Jag är verkligen oturen själv, inte nog med det som hände igår. Utan idag när jag vaknade, så vaknade jag med någon form av nackspärr. Som inte har lyckats gå över än, trotts att jag värmde min lilla rispåse. Får hoppas att det kan gå över om en stund, så man slipper känna sig som en staty.

Men nu till något positivt, schemat för kommande period ligger uppe på hemsidan nu och det  ser väldigt lovande ut. Som det ser ut nu så är det max en eller två lektioner i veckan, så man ska nog kunna hålla någorlunda fokus och ligga i fas hela tiden.

Nu blir de pluggande i soffan resten av dagen skulle jag tro om inte nackensmärtan går över.

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-28 @ 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0