Mysig dag i GBG

Nu e jag hemkommen från en mysig dag/kväll i Göteborg.
Träffade Nathalie vid kvart över 2 tiden på stationen när båda kom dit. Sen blev det en sväng på stan med lite shopping, (lite för mycket shopping för min del kanske, men det var ju trots allt rea).
Sedan irrade vi runt lite på stan och letade efter någon stans att äta innan vi skulle vidare till konsertuhuset.
Så det fick blir smarrig mat på Jensens. När vi satt där inne och åt så kollar jag ut genom fönstret så ser jag Emelie fårn min klass på gymnasiet stå där utanför. Men jag hann aldrig springa ut för hon skulle med spårvagnen som gick utanför:/

Efter den goda maten gick vi, eller halvsprang vi upp till konserthuset där kvällens festligheter skulle säga rum. Det var massa trendprat kring de kommande trenderna 2010. Massor med roliga "föreläsare" eller vad man ska kalla det. Ebba Von Sydow var där och pratade och gav massa inspiration.
Det blev vin, praliner, mingel och goodiebags såklart. Under kvällens gång var det även ett Quiz där vi skulle gå ihop 4 och 4 så jag och Nathalie var med två tjejer som satt bredvid oss, och vi lyckades skrapa ihop 10 av 13 rätt och vann hela quizet!

Så nu ska jag krypa ner i min säng och vila benen!

Bilder från dagen/kvällen kommer i morgon.
Tack för en mysig dag/kväll!

Lots of Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0