Kan Dee Drawing - Tävling


Jag är med i en tävling på Kandeedrawings blogg där man är med och tävlar om ett av hennes grymma mästerverk nämligen ett Animals linne.

Här är reglerna för tävlingen:

För att tävla:
- Om du har en blogg vill jag att du skriver och berättar om tävlingen och även länkar hit. Använd gärna bilden ovan. (Du kan alltså vara med trots att du inte har en blogg)
- Kopiera länken till ditt inlägg om tävlingen och klistra in den i en kommentar till detta inlägg där du också berättar att du är med och tävlar.
- Jag kommer att kontakta vinnaren via mail, så glöm inte att skriva med den i kommentaren!

Tävlingen avslutas på tisdag 16/2 klockan 18.00

Så kika in på hennes blogg och njut av alla underbar verk denna fantastiska tjej har gjort.





Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: MANDY

SV: visst var den :)

Hos mig är allt bra, hur är det själv? :)

2010-02-15 @ 10:38:33
URL: http://aamandagrohn.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

tack det sama :)

jodå, det är så bra det kan vara en måndagsmorgon :)

haha, själv?

2010-02-15 @ 11:04:45
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0