Drömmer mig tillbaka

Sitter och lyssnar på tysk afterski musik och drömmer mig bort till Alperna.
Det finns inget bättre än att åka ner till Österrike och åka skidor och möta våren. Det är nog en av de absolut bästa sakerna som finns. Det senaste åren vi har varit nere så har det varit väldigt varmt. På morgonen är skidåkningen perfekt temperaturen ligger på mellan -5 till +5 grader. Sedan fram mot eftermiddagen så kan det vara upp mot 20 grader nere i dalen. Svettigt i alla dessa tjocka skidkläder, men snabbt av med dom och på med bikinin. Vilken upplevelse.

Så nu sitter jag och kollar på bilder och drömmer mig tillbaka.








Varmt var de va?




Temperaturen visade 26 grader förra året nör vi åkte ner till Österrike, Underbart!!

Lots of Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0