Sidoprojekt mitt uppe i allt

Idag tog jag en lagom lång sovmorgon, för att känna mig helt utvilad. Idag kommer dagen bestå av massor med tunga kartonger och flytt, får se hur bra det går eftersom gatan är avstängd men vi ska nog kunna trotsa både vägarbetarna och vädret idag.
Föresten började med ett nytt litet sidoprojekt idag, lite terapi arbete mellan allt pluggande och mitt i flytten, Känner att det är precis rätt tillfälle till att börja med något sådant, men roligt är det. Håll utkik så ska ni snart få veta vad det är för något.

Kommentarer
Postat av: Malin Björk

Å vad spännande, undra vad du har för dig?

2010-12-17 @ 19:46:14
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0