Vi ägde NOT

Det blev en lyckad kväll igår, vi drog ju ner medelåldern ganska bra måste jag säga. Det var väl mest personer i 40-60 årsåldern som var på Harrys. Och vi då så klart 5 tjejer från Bcp09 som ägde på pop quisset. Eller NOT, men vi gjorde vårt bästa, det är inte så lätt när man inte är född på stenåldern och de flesta låtarna är gamla som gatan. Men vi lyckades skrapa ihop 8/25 poäng, inte dåligt för att vara första gång. Nästa vecka är det 60:tals tema på låtarna, så om vi ska dit då också så blir det en vecka med bara 60:tal här hemma. Lite förberedd måste man allt vara.

Dagen började jag med ett härligt yoga pass idag, kände att det var lika bra att gå dit så man kommer upp på morgonen, sen har jag bara suttit och försökt få igång min dator sedan jag kom hem men jag har inte lyckats få igång den. Det står bara att den uppdaterar hela tiden, vi får  väl se om den startar sen.
Sedan krånglar internet igen, seeegt att få igång det och sen dör det efter en stund. Skaffa aldrig mobilt bredband.

Fick veta igår att dom hade lagt upp schemat för nästa studieperiod som blir vecka 46 till vecka 2.
Det ser ut som att det blir mycket skola under den perioden, tror nästan det var något varje dag.
Så ska ta en liten runda ner till bokaffären och köpa två överstrykningspennor till så jag kan få lite ordning i min kalender så jag vet vad jag har för olika föreläsningar de olika dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0