Uppe med tuppen

God Morgon alla mogonpigga bloggläsare!

Idag ringde klockan redan 6.30, så tidigt har den aldrig ring sen jag började skolan. Men tro det eller ej så gick jag upp bara 5 minuter efter att klockan ringde och hoppade in i duschen så nu är man lite piggare i alla fall.
Måste väl snart börja fixa iordning mig också, blir lätt att man fastnar här annars.
Ska åka ner till skolan om 40 minuter.
Så just nu finns det bara en sak i mitt huvud eller det borde gör det i alla fall men då är inte fallet. Idag är det redovisning an Nippen, och den måste gå bra! Bort med nervositeten, detta fixar du Sofia!
Hoppas att det hjälper.

Skriver mer senare när jag är hemma i småland igen.

Kommentarer
Postat av: Neha

Jag failade på min första tenta. Just nu pluggar jag Basår men vill gå Mäklare sen=) Vad pluggar du?

2009-10-28 @ 12:35:36
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0