SNÖ?!

Heeej!
Det blev ingen tidig tidig morogn öfr mig idag, hade satt alarm på jalv nio men då fanns det ingen chans att jag skulle orka gå upp ur sängen, så jag somande om och vaknade vid halv 11 när alarmet ringde igen. Då var jag bara tvungen att gå upp. Hade möte i teknikstödsgruppen vid 11.
Så när jag kollade ut genom fönstret fick jag en shock, det kom stora snö flingor fårn himlen. Vad är detta är vintern redan här?



Jag har varit lite dålig med bilder på sista tiden, så nu komemr lite bilder.
Var ju duktig och städa och möblerade om i mitt rum igår så att ma nslipper vakna som en isbit varje morgon.

Före








Efter







NU ser det lite med städat och fint ut i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0