Plugg hela dagen

God Morgon!
Jag hade en super mysg kväll igår måste jag säga, en av de bästa på länge. Tack!

Jag vet att det är förbjudet att plugga på lördagar, men den reglen bröt jag mot för längesedan så jag kan lika väl bryta mot den igen. Så idag väntas ännu mer plugg, närmare bestämt plugg hela dagen. Här ska vi lära oss saker.
Får se om det bär av ner mot kusten idag eller i morgon, skulle behöva spring in på gekås och netonnet på vägen så det lutar väl åt att jag drar mig neråt i mogron förmiddag. Eller om jag springer in där när jag ska hem sen igen. Detta tål att tänkas på.
Nu ska jag sätta igång med pluggandet så det blir något gjort här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0