PANIK!

Nu har jag panik! Jag har packat klart allt och så för att åka hem nu i helgen, så det är inte de. Utan nu är det inte alls många dagar kvar till tenten, bara 11 dagar kvar nu.
Fick veta innan idag att jag ska jobba torsdag-söndag nästa vecka, då är det både halloween och tentaplugg och jobb som står på schemat. jag tackar verkligen inte nej till pengarna för de behöver jag så jobba ska jag verkligen göra.
Men sen hur ska jag hinna få ihop allt?

Ska snart åka ner till stan och möta upp min syster, för vi sak gå lite på stan och äta lunch ihop idag. Sen medan hon har sin sista lektion får jag väl också sätta mig i skolan och plugga lite jag också.
Sen får det bli plugg i helgen också. Måste ju verkligen lära mig något. Men saken är den att man man läser igenom varje kapitel så vet man vad det handlar om man när jag inte har boken framför mig så är det gasnka tomt i mitt huvud.
PANIK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0