Kort occh gott om dagens planer

God Morgon!
Idag kunde jag verkligen inte sova länge, vaknade vid 8 av att jag hade ont i huvudet. Men låg kvar i sängen och drog mig lite, och jag har fortfarande inte kommit längre, men snart ska jag gå upp och fixa till lite frukost.
Det är farligt när man inte har någon skola att gå till, då blir det lätt att man ligger kvar lite för länge i sängen.
Men idag måste jag verkligen få något gjort och görssöka ta tag i pluggandet. Måste lära mig något.

Dagens planer:

Frisören vid 11.00
Promenad med Fia?
Plugga
Städa&Möblera om i mitt rum
Barnvakt
Träna

Lite kort och gott vad min dag kommer att bestå av. Så nu får vi se om dagen blir som planerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0