Italienska

Ännu en ny vecka. Och den började ju självklart med ett Core pass nere på gymmet.
Så nu är jag fitt for fight för ännu en plugg dag. Men inte vilken pluggdag som helst för idag ska det enbart pluggas Italiensak. Eller näst intill i alla fall. För ikväll så har vi ett litet test på allt vi har lärt oss. Och var är allt egentligen?

Buon giorno!
Mi chiama Sofia Norborg
Come ti chiami?
....
Come stai?
Alla grande!
Arrivederci

Det är väl det jag har lärt mig enligt boken, men sen ska man ju komma ihåg allt också:s

Bäst att sätta igång nu:)

Kommentarer
Postat av: s

du, jag vet. jag trälar mig igenom den där jävla skiten och fattar ingenting och ger upp direkt.. detta kommer gå åt helvete!

2009-10-19 @ 11:50:04
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0