Hård träning

Förlåt för dagens dåliga uppdatering. Men jag  ahr helt enkelt inte haft tiden till att skriva idag.

Var nere hos frisören och klippte mig vid 11.00, mycket hår som försvann idag. Men jag blev ovanligt nöjd denna gången så vi får se om jag trivs i detta nu.
Sen tog jag och Fia en liten promenad i samhället för att få lite frisk luft och ork till att plugga. Så blev det också för jag orkade plugga en liten stund idag i alla fall. Ända tills min söta granne ringde och fåragde om jag ville leka med henne, så hon kom in till mig så fick jag syselsätta henne i ca 3 timmar men det var verkligen värt det. Tjejerna tycker väl bara det är kul när jag eller Hanna kommer hem.

Så nu har jag kommit hem från dagens hårda träningspass, först blev det spinning i 55 minuter sen body pump i en timme. Målet är väl att försöka komma i form till Bechen 2010, så det får man ha i tankarna hela tiden när man tränar så blir det allt mycket roligare. Så nu ska jag hoppa in i duschen och slänga mig i soffan och njuta av kvällen. Har huset för mig sjävl nu mamma är och firar en jobabrkompis och pappa är på bastu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0