Har knappt hunnit andas

Idag har jag knappt hunnit andas, gick ju upp 7.00 och pluggade i 4 timmar, sen satt jag vid datorn en timme och utvärderade teknikstödskursen, en bort slösad timme. Kunde lika väl pluggat. Sen åkte jag ner till jobbet och jobbade fram till 17.15.
Så hann jag knappt hem innan jag skulle iväg igen. Var nere på Gnistan och körde först ett Spinning pass, det var tungt idag kan jag ju bara säga, sen fortastte jag med ett body pump pass. Detta nya passet dom har börjat köra nu är helt underbart jag gillar det massor, så ska försöka gå på det två gånger i veckan.

Men nu äntligen är jag hemma igen och har fått i mig lite mat och tagit mig en dusch. Så nu ska jag krypa ner i sängen och sätta klockan på 6.00 då börjar pluggandet innan det blir ännu en fullspäckad dag med jobb och träffa vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0