God morgon

Godmorgon, eller snarare middag!

Vaknade i tid idag i alla fall, men lite sovmorgon fick det bli.
Gick upp vid 9 och fixade frukost och satte mig vid datorn. Nu känns det som att vi har kommit en liten bit på väg i teknikstödsarbetet. Hoppas det blir kalrt innan 8.de bara.
Så idag ska jag egna hela dagen åt att plugga, och försöka att inte sitta vid datorn för mycket måste verkligen lära mig dethär nu.
Sedan ska jag springa ner en snabbis till ica och köpa mjölk så hoppas jag att mitt paket har kommit också.

Sen blir det att tagga inför kvällen, hoppas på en lyckad och trevlig kväll med massa underbara människor. Det sura är att typ alla har åkt hem men vi ska nog kunna göra kvällen till en toppen kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0