En mysig helg är över

Heeej !
Helgen har varit toppen, mysig helg med familjen och vänner.
Igår blev det fotboll och massa prat och skratt hemma hos Jennie och lite förfest, innan vi drog oss ner till stan och mötte upp folket fårn längan och avsllutade kvällen inne på Oscars. En lyckad kväll blev det allt, tack alla:)

Idag gick vi upp ganska tidigt och så fixade man iordning sig innan det blev en shopping tur till Kungsbacka, freeprot och kungsmässan.

Sedan avslutade vi denna mysiga familje helg med att hejja fram WIC till en seger i sparbandkshallen idag.
Och det var en sot överraskning när dom sa att Robin Bengtsson skulle underhålla i pausen, förförljer jag honom eller han mig? skojjar bara men det känns nästan så ibland.
Tog lite bilder under matchen idag, det varju ingen vanlig underhållning om man säger så. I första pausen sjöng Robin sin nya singel och i andra pausen så blev det en lektion hur man skulle gå i klackskor, dagens skratt. En vacker syn 3 killar i klackskor och 2 tjejer.

Hoppas att jag kan få in bilderna från helgen nu snart, så fort jag får tillbaka min dator kanske?
Hoppas jag får den i morgon annars får jag försöka lösa det på något vänster, blev några fina bilder.

Nu sak jag fortsätta kolla lite på tv innan sängen väntar.
En kort skolvecka väntar, den hinner ju knappt börja innan den är slut :)
Enbart skola i morgon, sen blir det plugg resten av veckan i det djupa skogarna i småland.

Sweet dreams


Kommentarer
Postat av: namn

Jag menar att menyn är exakt under headern, vet du ens hur din blogg ser ut?

2009-10-12 @ 13:12:46
URL: http://intedittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0