Nervös

God morgon :)
Sitter och försöker få i mig lite frukost men det är inte det lättaste när man är nervös.
Tänk sen då den dagen jag har tenta, då kommer jag nog inte kunna äta på flera dagar. Nu är jag bara nervös för en liten redovisning som kommer ta max 10 minuter och jag ska bara prata i några få minuter.¨
Men det roligaste av allt är att redovisningen kommer ske inför klassen och inför en webcamera så läraren kan se oss. Helt sjukt, men men.
Ska fixa till mig det sista innan jag ska möta upp Urla och Nicole och gå ner till skolan.

9.30 Cocher kommer och pratar
10.15-12.00 Seminarium, Redovisning
12.00- grupparbete, ska försöka bli klara med nippen idag

Idag väntar en lång skoldag men det kommer nog bli gasnka skoj ändå, allt förutom redovisningen.
Sen får det bli ett simm pass ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0