Spinning

JAg är väldigt slapp idag känns som om jag bara ligger och jäser i min säng, måste röra på mig.
Ska snart pallra mig iväg till Gnistan och köra extra hårt på spinningen idag så man får lite ny energi och kan njuta lite till av livet.
Ska läsa lite i min bok efter passet och ta en extra lång skön ducsh, och sen krypa ner i min varma sköna säng som kommer vara iskall.

Det skulle blivit en bild på mina träningskläder idag men de blev ingen bra bild  så jag skrippar de.
Nu ska jag iväg och träna häcken av mig ;) ~


~Sofia

Kommentarer
Postat av: Marika

JA det kan ju passa bra då :)

Hur har din dag varit?

2009-03-04 @ 19:35:27
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0