Sovmorgon är inte alltid positivt

Tjosan
så underbart med sovmorgon, men ibland kan man ju råka sova lite för länge så man inte hinner med allt man har planerat på morgonen. Så gjorde jag idag, igår kväll planerade jag massa som var behövligt att fixa innan jag skulöle till skolan idag men nej tror ni inte att jag sover ända in i det sista så jag bara hinner käka frukost, duscha och fixa mig.
Planerna var att jag skulle städa lite, göra ansiktsmask och gå ut och gå innan jag ska ner till skolan.
Får väl ta och göra dom sakerna ikväll istället samtidigt som jag försöker få in allt till svenskan i huvudet. Men det ska nog bli bra det också.
Nä nu ska jag gå ner till skolan och spana in fransmännen och normännen och sy klart Fias klänning.
Hörs senare

~Sofia


Kommentarer
Postat av: Emmie

Jaha, det låter bra :) Jag ska söka till fastighetsmäklare är det tänkt, tycker bara det hela är lite läskigt. Men det är ju iofs allt som är nytt! Kram

2009-03-31 @ 12:18:45
URL: http://madebyemmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0