När ska jag kunna sluta?

Idag har de gått väldigt bra, trots att det bara var jag och en annan vikarie men barnen skötte sig som dom skulle och vil hjälpte dom så gott vi kunde tur att man har fått lära sig lite i skolan i alla fall och att man kommer ihåg endel saker ifårn när man själv gick på åsen.
Körde en liten raggar runda på lunchen med Josse vi hade inget bättre för oss.
Nu sitter jag bara och blir tjock och käkar kalddkaka måste få slut på ätandet haha lycka till SOFIA!
Nej men jag ska väl försöka ska jag börja i morgon? eller kommer de bli om 78 år? Morötter och frukt är en bra uppfinning och gott är de också ska försöka byta ut allt sött mot de men et är inte lätt när man har små troll runt om kring sig som vill ha söta saker hela tiden.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: hanna

asso sluta ha sån j@vla ångest hela tiden, det är bara jobbigt om du inte hade haft dom tankarna hade du haft tid till massa annat skoj istället! <3

2009-03-04 @ 18:08:54
URL: http://hannatalarut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0