Mysig dag med mamma

Denna helgen blir nog kanon bra får vi hoppas, den har i alla fall börjat riktigt bra.
Började med att jag åt en riktig tgod frukost, sen fixade jag lite.
Sedan blev det en liten shopping tur med mamma, mys mys. När vi kom hem igen fikade vi lite och jag städade kylen och frysen såvi har fått riktigt fint där nu och man hittar sakerna lätt och smidigt.
Äntligen är jag sanrt även klar med bilden, har bara några få bildrr kvar att måla så ska fixa klart det nu och sen fundera på vad jag sak göra för fördjupningsarbete i hälsa och livskunskap och börja skriva lite på det.
Så dagen blir nog fullspäckad med skolarbete när man verkligen för en gångs skull ahr lust til att få saker ochting gjorda, så ska fixa lite små saker och göra riktigt fint i mitt rum och resten av huset också idag.
Är på pyssel och städhumör dag.
Så det blir inte så mycket stillasittande vid datron idag får vi hoppas, den får fungera som min sterio i dag.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0