Mys kväll

Nu är klockan ganska mycket, eller inte så mycket om man tänker efter men den har i alla fall hunnit bli 22.30.
Ikväll har dent blivit god mat med familjen samtidigt som vi kollade  Amigo, man var ju tvungen att höja tittarantalet en aning när Jocke och Filip skulle vara med, såå gooa dom pojkarna är.
Grattis till vinnsten och London resan.

Sedan var jag ju även tvungen att vara lite duktig, målade klart 3 bilden idag första gången jag målar killmodeller, men jag hoppas dom ska duga. Men syrran tyckte dom blev en aning feminina men men vad gör de ? Så kan ju kilalr se ut också hehe.
Har precis pausat filmen som vi började se Systrar i Jeans 2 utterligare en bra film att lägga på minnet, får väl se klart den på södnag när du kommer hem efter tennis lägret.

Nä nu ska jag dra mig tillbaks och fundera över allt som kretsar runt mig och alla problem som snurrar runt i vardagen, så får vi hoppas att jag kommer fram till den ultimata lösnignen.
Imorgon kommer en ny dag med nya möjligheter och nya saker att ta tag i, det blir en hård dag med mycket skolarbete att se fram emot.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0