Mer än jätte nöjd

Tjosan
Idag har det varit en kanon dag, eller näst inttill i alla fall.
Började med lite sömnad sedan svenska innan Fia skulle komma och testa sin balklänning.
Var hur nervös som hellst när dom skulle testa den ifall den skulle vara förliten, försor eller att något annat skulle krångla, men vet ni?
Den satt som en smcäk :) super nöjd nu har ljuset tänts och jag kan andas normalt igen.

Sedan blev det ner till stan och göra den osäker i några timmar, gick runt på gina och vila lite sen innan vi tog en galss på donken och spanade på amy diamound eller hur hon nu stavas. . .
Sedan åkte Fia hem och jag och Ida åkte upp till A6 och tog oss en shopping rund där också, slutade med att jag kom hem med en t-shirt, ett linne och ett par schnygga byxor kanske blir några bilder i helgen om jag hinner med för min helg är ju som sagt var ganska fullbokad :S

Fredag: Mentalträning, plugga
Lördag: Höskoleprovet, Fira mamma
Söndag: PLUGGA!!


Nu ska jag ta hand om mina fötter :)

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0