Melodifestivalen en katastrof?

God Morgon!

Nu är jag på g för lite träning idag. Men de blir inte förens senare.
Kollade ni på melodifestivalen igår? Vad tyckte ni?
Det är ju så klart en tradition och kolla på, men det är ju så klart man tröttnar på det när låtarna suger och det är helt fel låtar som går vidare.
Men de senaste åren har det ju blivit en katastrof så de skulle inte förvåna mig om det blir det iår också.

Nu ska jag sätta mig med lite bild och måla lite så man kan bli klar någon gång och planera upp veckan med träning, skolarbete och praktik.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Marika

Men tack :)

Allt bra med dig?



Festivalen ja. Hm. Star Pilots låt var plagiat, helt klart! De FÅR bara inte vinna, det hade varit skämmigt. Egentligen gillar jag inte ens festivalen så varför jag kollade på den vet jag inte. haha.

2009-03-01 @ 16:39:29
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0