I skolan

Sitter i skolan och väntar på att Fia ska komma och hämta mig så ska vi på öppet hus i vmo på Högskolan.
Har funderat hela dagen om vad jag vill göra men jag tror nog att jag snart lyckats sortera upp alla högskolorna i olika kattegorier.
Idag började jag med att måla lite mönster till kläder jag ska sy oversisade t-shirtar e något jag gillar så ska förska göra några snygga, eller i alla fall börja med en så får man se om det blir fler. Sen skajag även sy mig en vår jacka som jag har målat upp möster till idag så nu är det bara tyget som saknas det är svårt att hitta deperfekta tyget jag är ute efter så får väl bli något annat antar jag kanske kommer upp lite tygprover i helgen.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0