Hur kommer detta att sluta?

Har precis kollat klart på årets melodifestilval, Hur kommer detta att sluta?
Jag håller mig verkligen till vad jag tycker i detta samanhanget!
Vem är det igentligen som röstar på alla ur dåliga bidrag rent ut sagt?
Men man måste väl i alla fall säga GRATTIS till årest vinnare av den svanska melodifestivalen som lyckades ta sig vidare till Eurovision


Undra hur det komemr sluta där ska vi lyckas ta hem sista platsen?
Hitils i Eurovision 2009 ä mina favoriter Finland och Grekland





~Sofia

Kommentarer
Postat av: miztha

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via BLOGLOVIN? isåfall lägg till mig och skriv när ni har gjort det så lägger jag till er direkt! :)

2009-03-20 @ 14:47:08
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0