Fullt upp hela dagen

Har blivit lite segt med bloggandet idag, har inte haft tid helt enkelt.
Har knappt varit hemma idag.
Började med att jag hade praktik mellan 8.10-15.30 idag, började med två små klasser, sen hade jag världens hål 3 timmar så påböjade en kjol till mig själv som jag ska göra klart i morgon så kanske man kan ha på sig den på utgången på lördag. Den blir nog rätt lyckad får vi hoppas. Sydde även klart shortsen som Gunilla ska ha som exempel för barnen.
Fick reda på att jag va tvungen att ha sista lektionen helt själv men de gick mer är bra måste jag säga dom va så snälla så, visade upp min balklänning men dom trodde inte på att jag hade sytt den.
Sen åkte jag hem en snabbis och sen blev de en liten simtur med Fia eller hon satt i lillabasängen medan jag simmade lite sen bastade vi och snackade.
Sen hem en snabbis till innan jag skulle köra syrran till träningen, så avslutade jag kvällen med att underhålla Josse en stund på hennes praktik innan jag va tvungen att hämta Hanna panna på träningen, och NU är jag äntligen hemma igen ska bara borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och göra mentalträning.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Marika

Hektisk dag!



Min har inte varit full av saker :) Har hämtat ut en bok efter jobbet bara, haha. :)

2009-03-05 @ 21:12:07
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/
Postat av: Andréa

Va bra att vi skötte oss =) Din balklänning var asfin :D

2009-03-05 @ 21:36:11
URL: http://andreasandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0