Den perfekta helgen

Jag måste bara börja med att säga att såhär tycker jag att varje helg ska vara, jag har hunnit med så sjukt mycket denna helgen. Har gjort klart alla bilder utan en till bilden ska bara färglägga dom också, sen har jag även nästan hunnit kalrt med mitt hälsa och livskunskaps arbete som vi igentligen ska göra på lektionstid men som jag satte mig ner och gjorde idag så de känns mycket skönt.
Sedan har jag även hunnit med att hjälpa mamma denna helgen med massa arbete här hemma, men det är lite små saker vi inte ahr hunnit med men som sagt var man kan inte alltid hinna med allt.

Nu ska jag sätta mig och sy in min studentklänning och laga lite skidkläder till resan.
Efter det ska jag förska hinna skiva ner veckoplaneringen och målen för den kommade veckan.
Så det är bäst att sätta fart har bara 2 timmar på mig att hinna sy, fika (fira syrran), och planera innan tränignen börjar så nu måste jag slite mig en stund.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0