Är sommaren här för att stanna?

Idag började jag dagen med en härlig power walk. Solen stålade och det var runt 17 grader vid 9 tiden när jag vaknade. Nu borde väl sommaren vara här? nu är det runt 22 grader men lite dåligt med sol för tillfället. Men jag hörde att det skulle bli varmare och soligare från och med i morgon och resten av veckan så nu är det väl bara att hoppas att man kan få lite sol på sig innan man börjar jobba på fredag.
Var och pratade med dom på jobbet för en stund sedan och hämtade nycklarna så nu ska det städas som aldrig förr.
Var även och bokade tid för synundersökning tycker att jag inte ser så bra på långthåll har väl fått sämre syn kanske?
Nu ska jag ställa mig och göra en lyxig kycklingsallad med vitlöks och honungs marinerad kyckling och massa goda sommriga grönsaker.

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0